så mycket tankar..

Tårar ligger precis vid kanten och håller på och rinner över, jag tänker på er, allihop! förstår inte hur livet kan vara så orättvist. förstår verkligen inte, världen spårar ur, och folk undrar varför jag mår dåligt..? jag kämpar fortfarande, vissa är värda att kämpa för, det är för eran skull jag är här ska ni veta. Utan er hade jag inte varit någonting! Mina finaste, underbaraste vänner och mina kära familj och släkt, jag älskar er, ni betyder allt, förstår ni det?! ❤ och mina fina pojkvän som jag tycker så mycket om, puss på dig!

Vill bara få ur mig mina tankar, det är det jag har bloggen till, men ändå tycker jag det är pinsamt att skriva vad jag känner.. det är konstigt det där!

Sitter i soffan och kollar lite på xfactor, väntar på att Johanna ska sluta jobba så ska jag bjuda henne på mat, det förtjänar hon min fina vän! Sitter även och väntar på en till, han kommer dock inte förens inatt men oj vad jag ska pussa och krama på han! och den här gången är han hemma i hela 9 dagar, gör mig lite gladare i allt det här jobbiga och dryga som är just nu!

Nej, ta en cigg och göra ett till körkortsprov kanske.. får i snitt typ 30 rätt på proven, inte helt okej! Men om jag läser boken så kan det ju faktiskt hända att det blir bättre resultat också.. eller? 😉 hah en energi dricka får det bli på det här nu också!

Tjaaaao !

 

 

Lämna en kommentar