Jobb!

Tisdag betyder jobb dag! Hittills mår jag okej så jag hoppas jag gör det sen med så jag kan åka in och jobba litte!

Förstår inte vad som händer med mig dock.. För nån månad sen mådde jag helt okej, och nu är jag typ förstörd igen.. 😦 jag har en underbar pojkvän och underbar familj som stöttar mig mer än någonsin, jag har egen lägenhet, jag har jobb, världens sötaste lilla misse, och ändå mår jag inte bra..? så jävla drygt.. kanske beror på att jag av någon anledning glidit bort från mina fina vänner som jag saknar..? Om ni läser det här, ni vet vilka ni är! Underbara ni ❤

Sitter iallafall i soffan och dricker kaffe, läser lite bloggar och myser med snuttfia! Skönt med sånna här mornar, speciellt eftersom jag måste gå till bussen sen i det dryga vädret. 😦

20131112-075651.jpg
kaffe och missemys ❤

Lämna en kommentar