Jobb och försök till bakning som misslyckades.. haha

Hellu!

Fasiken vilka mellanrum mellan inläggen nu för tiden alltså.. haha har haft ltie fullt upp denna veckan hittills, jobbat mycket och idag blir det nytt jobb igen! 😀 känns härligt 😉 saker och ting börjar falla på plats nu känner jag 🙂

Försökte baka lite sega kolor i förrgår också, gjorde det rätt mycket förr men tror ni det gick bra nu eller?! Nope, blev en enda sörja av alltihop typ.. så ställde ut dem på balkongen för att dom skulle stelna lite och sa till Daniel att han absolut inte fick släppa ut katterna, och vad tror ni han gjorde…. släppte ut dom såklart! Så det var ju bara att bära in dom i duschen och tvätta dom! och det gick ju inte riktigt som jag hade tänkt.. haha halva halsen med rivmärken och lite sådär.. 😉


blöt och sur katt!

och sådär såg jag ut efteråt.. inte så himla fint må jag säga!

men men, annars då.. mår helt okej! lite ångest ibland men vem kan inte få det liksom 🙂 😉 hah ska på möte imorgon med arbetsförmedlingen, och för en gångs skull så känns det helt okej, har ett extra jobb framöver tror jag, och ska kolla om jag kan ha praktik i butiken igen, vore nice! 😀

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig lite, ska försöka jobba lite med intervjuerna också innan jag åker, annars tar jag det efteråt! 😉

ha en fin dag 🙂

Lämna en kommentar